•   
  •   
  •   
  •   
darkness in my eyes but lights up in the sky



Anonim asked: bir kızın boyu ve bacak boyu ne kadar olmalı?

bilmem :(

Anonim asked: Bisey sorucam

sor diyicem de,

sormuşsundur heralde

Anonim asked: Birazcııık EXO hakkında bilgi versene bana o grubun fanı olmak istiyorum ama onlar hakkında pek bir şey bilmiyorum.s.s. ee onlar hakkında bir şey bilmeden fan olamam. Düzgün adam akıllı bir fan olmam da bana yardımcı olur musun? Lütfenn!!

hayran postası yollarsan yardımcı olurum.

Anonim asked: ilk seferde birini sevmek üc saniyeni alır diye baslayan gif var yaa hangi diziden yaa o soyler misiin ??

love rain………………………………

Anonim asked: kanka hani bi post vardı koreli bi dizi/film bi erkek kızı havuzun başında tutarken pardon elim kaydı diyo kız havuza düşüyo bi tane erkek çocuk gelip bu çocuğu havuza atıyo sonra pardon ayağım kaydı diyo o film/dizinin adı ne

the heirs……………………………………………………………………………………….

Anonim asked: nasıl gif yapıyosun?

cs5 ile

Anonim asked: Kkaebsong

aynen

Anonim asked: personal taste heirs festival ve boys over flovers dışında kore dizisi önerebilir misin?

gap dong

Geçen yıl;
Güneşi Beklerken-Boys Over Flowers
Bir Aşk Hikayesi- I’m Sorry I love You

Bu Yıl;

Günahkar- Nice Guy
Kiraz Mevsimi- A Gentlemans Dignity
Kocamın Ailesi - My Husband is Family

Bütün Kore dizilerini uyarlamayı düşünüyorlar heralde? ._.

1    2    3    4    5    »